Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Os veciños e veciñas poden comunicar calquera incidencia ou avaría por alguna destas 4 canles:

Oficina de Rexistro Xeral do Concello de Mugardos. Avenida de Galicia nº 45, baixo. Horario de atención ao público de luns a venres, de 9.00 a 14.00 horas.

Sede electrónica municipal: require identificación dixital (DNIe/Certificado dixital – Cl@ve PIN – Cl@ve permanente): IR Á LIGAZÓN Acceder á sede electrónica do Concello de Mugardos

Na seguinte ligazón pode acceder á videoguía para rexistrar unha solicitude tipo a través da sede electrónica: Video guía para rexistrar unha instancia tipo con documentación adicional

Por correo electrónico dirixido ao Concelleiro de Obras, Servizos e Medio Ambiente: jorge.kuntz@mugardos.gal

Cubrindo o seguinte formulario:

    Nome e apelidos

    Correo electrónico (obrigatorio)

    Asunto

    Información da incidencia ou avaría da que se quere informar (obrigatorio)

    A continuación pode adxuntar, se o desexa, documentos ou fotografías que complementen a comunicación:

    Foto 1

    Foto 2

    Foto 3

    Acepto as condicións de uso e a política de protección de datos

    Back to top