Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

REORGANIZACIÓN DOS HORARIOS DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NO DEPARTAMENTO DE URBANISMO

O alcalde e concelleiro de urbanismo Juan Domingo de Deus informou hoxe dos novos horarios de atención presencial ao público dos servizos técnicos do departamento, que serán martes, mércores e xoves de 11.00 a 13.00 horas.

Durante ese horario, as citas asignaranse de tal xeito que de 11.00 a 12.00 horas atenderanse as solicitudes de comunicación previa de obras, e de 12.00 a 13.00 horas sinalaranse citas de atención ao público en xeral.

Para persoas que non poidan desplazarse ás oficinas municipais, fíxase tamén un horario de atención telefónica de luns a venres de 10.00 a 11.00 horas.

Juan Domingo de Deus quixo destacar que “o obxectivo de habilitar tres días á semana de atención presencial é o de axilizar trámites de comunicacións previas de obras por se puidesen darse de forma inmediata, obviamente sempre que cumpran a condición de que non necesiten informe doutras administracións por ter algunha afectación sectorial (augas, estradas…etc)”.

“Con esta medida esperamos darlle un novo impulso á xestión administrativa dos expedientes, xa que somos conscientes das queixas da veciñanza que demandan desde fai anos unha xestión máis rápida das súas solicitudes urbanísticas” rematou de Deus.

Back to top