Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

A participación cidadá no proceso de elaboración de ordenanzas e regulamentos ten por finalidade poder contar coa opinión e achegas da veciñanza e das súas organizacións e asociacións representativas cando o concello ten detectado un problema ou necesidades que requiran aprobar unha ordenanza ou regulamento ou modificar algún xa existente.

Esta participación regúlase polo disposto no artigo 133 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas e no artigo 49 da Lei 7/1985, de 2 de abril, de Bases do Réxime Local.

Obxecto do trámite: recabar a opinión da veciñanza e das organizacións máis representativas potencialmente afectados por unha futura ordenanza ou regulamento sobre os seguintes extremos:

  1. Os problemas que se pretenden solucionar coa iniciativa.
  2. A necesidade e oportunidade da súa aprobación.
  3. Os obxectivos da norma.
  4. As posibles solucións alternativas regulatorias e non regulatorias.

Anuncio apertura trámite información pública tras aprobación inicial do Proxecto de modificación e aprobación de texto refundido resultante Regulamento de Uso de Centro Cívico Municipal.

Anuncio BOP 

Dilixencia texto aprobado incialmente

Informe técnico 

 

Anuncio apertura de trámite de información pública do acordo de aprobación provisional da modificación da Ordenanza Fiscal nº5-I reguladora do imposto sobre o incremento do valor dos terreos de natureza urbana

Anuncio BOP

Informe de control

Informe técnico

Anuncio ampliación prazo información pública

Dilixencia texto aprobado provisionalmente

 

Anuncio aprobación inicial da modificación da ordenanza fiscal Nº1-I reguladora do imposto sobre bens inmobles

Acordo do pleno

Anuncio publicado no BOP

Texto aprobado provisionalmente

Informes técnicos:

Back to top